Home my Ηow to Ευκολα κόλπα για να χασετε 2-3 κιλα. Και να μην τα ξαναβρειτε

Ευκολα κόλπα για να χασετε 2-3 κιλα. Και να μην τα ξαναβρειτε

0 comment

Δεν πιστεύω στις δίαιτες. Τις κάνεις για λίγο, υποφέρεις και μετά ξανά προς τη δόξα των κιλών τραβάς. Τα κόλπα που δίνω είναι και για να να μην στερηθείτε πράγματα που σας αρέσουν.

Δεν είναι ανάγκη να τα κάνετε ΟΛΑ ΜΑΖΙ με τη μία.

Διαλέξτε ΕΝΑ πράγμα που σας ταιριάζει και σας είναι εύκολο. Βάλτε το στόχο για μία εβδομάδα. Το καταφέρατε; Τελείωσε, σας έγινε συνήθεια. Την επόμενη εβδομάδα βάλτε άλλον ένα, κ.ο.κ.

Τη σοφία αυτή βρήκα σε ένα βιβλίο που με βοήθησε πολύ στο να θέτω στόχους και να τους πιάνω. Το μυστικό είναι να ξεκινάς από μικρά πράγματα, με μικρά ΑΛΛΑ ΣΤΑΘΕΡΑ βήματα. Deepak Chopra εγγύηση.

Τα κόλπα μου

(οι λέξεις σε ροζ είναι link, πατήστε τες)

Κοτόπουλο με κινόα. Φωτό δική μου από το Ρίο (όχι των Πατρών).

Μαγικό Νο. 1: Μεσημέρι-βράδυ μόνο κοτόπουλο ή μόνο ψάρι (με συνοδευτικά μη-παχυντικά εννοείται). Προσοχή, αυτή η μονοφαγία να μην γίνεται συχνά, για να παίρνετε όλα τα θρεπτικά συστατικά από διαφορετικά τρόφιμα.

Κεράσματα γραφείου: Η μεγάλη Απειλή. Από τα ΝικολοΒάρβαρα μέχρι και του Αη Γιαννιού αρχίζει ο γολγοθάς … τυροπιτάκια, τρουφάκια, κουραμπιέδες. Τον Μάιο έρχονται οι Έλενες και οι Κώννοι… Αυτές τις αποφράδες μέρες: 1)Μην κυκλοφορείτε νηστική. Φροντίστε να έχετε ταπεράκι με φαί, φρουτάκια, νόστιμους ξηρούς καρπούς. 2) Όταν επιμένουν να με κεράσουν, δεν λέω ΟΧΙ, παίρνω το γλυκό, και είτε το δίνω κρυφά στον λιχούδη του γραφείου, 3) είτε αν είναι σοκολατάκι καλής ποιότητας το κρύβω σαν την κουρούνα στο συρτάρι μου για ώρες μεγάλης λιγούρας, 4) στην χειρότερη φάτε το μισό.

Αν δεν το φας με προσβάλεις.

Το Ψωμί Παχαίνει: Τελεία και παύλα. Τρώτε ψωμί μόνο το πρωί. Μετά στοπ. Τα Ψωμάκια μου εξαφανίζονται όταν δεν τρώω ψωμί. Το αντικαθιστώ με παξιμάδια και φρυγανιές ολικής, ενώ συνεχίζω να τρώω πατατούλες και μακαρόνια.

Μην μετράτε θερμίδες. Μετράτε την ποσότητα. Αν τρώμε τον Αγλέωρα, ακόμα και χορτάρι να είναι, θα παχύνουμε όπως οι ελέφαντες. Μικρύνετε τις μερίδες σας, κυρίως σε φαγητά υψηλής θερμιδικής αξίας. Πχ τρώω μακαρόνια, αλλά όχι ένα κιλό.

Το βράδυ κα-θο-λου υδατάνθρακες, δηλαδή όχι πατάτες, μακαρόνια, ψωμί, ρύζι. Ακόμα και η σαλάτα δεν πρέπει να είναι πελώρια. Υπάρχει λόγος. Το βράδυ επιβραδύνονται οι καύσεις και όλα πηγαίνουν κατευθείαν στις λιποαποθήκες. Τρώμε πρωτείνες με λαχανικά, τυρί, αυγά, αλλά όχι φρούτα, λιπαρά και βαριά φαγητά.

Αν βγείτε έξω: Φάτε ό,τι θέλετε, με προσοχή. Πχ αν παραγγείλετε μακαρονάδα ή πατάτες τηγανιτές, μετά όχι γλυκό. Κρασί με μέτρο! Αν το παρακάνετε, μην αυτομαστιγωθείτε, απλώς περιόριστε τους υδατάνθρακες την επόμενη μέρα.

Αν είναι να κολαστώ, μόνο έτσι. Φωτό δική μου από Νάπολι.

Πατάτες: Οι μεγάλες παρεξηγημένες. Είναι φουλ σε θρεπτικά συστατικά, ιδίως αν κάνετε γυμναστική και τρέξιμο τις χρειάζεστε. Αν λιμπιστείτε τηγανιτές, φάτε 2-3 να φύγει η ληγούρα.Έχω βρει ένα κόλπο από τον Jamie Oliver, τις βραστοτηγανιτές. Πρώτα τις βράζω για λίγο, τις αφήνω να κρυώσουν πάλι για λίγο, και μετά τις τηγανίζω ελαφρώς ή βάζω στο φούρνο. Παίρνουν όλη τη γεύση και παραμένουν από μέσα ζουμερές.

Φωτό Ε.Τ. Τις έφαγε μετά.

Μην ξελιγώνεστε στην πείνα όλη μέρα και μετά ορμάτε σε ένα πιάτο φαί σα να μην υπάρχει αύριο. Τρώμε 3 φορές τη μέρα, αλλά όχι τεράστιες ποσότητες. Εγώ τρώω 5 φορές (μάλιστα!).

Υγρά:

Νερό και πάλι νερό: Το ξέρετε, αλλά το κάνετε; Έχω ένα μπουκάλι πάνω στο γραφείο, μεσαίου μεγέθους, όχι του λίτρου. Το γεμίζω δύο φορές με κρύο νερό. Είναι το μπιμπερό μου. Αλλιώς δεν πρόκειται να σηκωθώ να πάρω ένα ποτήρι νερό, ξεχνιέμαι.

Καφές, ένα μεγάλο μαγικό: Πιείτε καφέ (σκέτο, όχι με 32 ζάχαρες και γάλατα) μισή ώρα πριν την γυμναστική/τρέξιμο. Ανεβάζει τις καύσεις! Επειδή κάνω ομοιοπαθητική, πινω ντεκάφ ή μαύρο τσάι.

Φωτό Ε.Τ.

Light ποτέ των Ποτών. Τα αποφεύγω.  Δεν είμαι χημικός ούτε γιατρός, αλλά η διαίσθησή μου και οι λίγες μου γνώσεις μου λένε μα-κρι-ά. Κοκακόλες είτε λάιτ είτε κανονικές παχαίνουν τρελλά και είναι τζάμπα θερμίδες.

Καλύτερα μιας ώρας, ελεύθερη απόλαυση ποιότητας, παρά 40 χρόνια σαβούριασμα και  λιμοκρονία. Μην σπαταλάτε τις θερμίδες σας σε σαχλαμάρες. Αν είναι να αμαρτήσετε, ας το ευχαριστηθείτε. Καλύτερα 1-2 μπάλες παγωτό καλής ποιότητας, παρά παγωτό περιπτέρου.

Σήμερα ανακάλυψα το τέλειο ζαχαροπλαστείο που μόλις στην Πατριάρχου Ιωακείμ, Slim Bites. Όλα τα γλυκά, παγωτά, ακόμα και αλμυρά ψαγμένα, με αγνά συστατικά, ΧΩΡΙΣ κρεμ φρες (μπλιαχ), περιττές λιπαρές ουσίες και 30 κιλά ζάχαρη. Οι μερίδες μετρημένες σωστά και γράφουν τι τρως.

Φωτό δική μου

Καλύτερα μια καλομαγειρεμένη πίτσα, παρά από μαζικής κατανάλωσης. Για ένα κομμάτι πίτσα με σαλάτα, δεν χάθηκε ο κόσμος, αλλά για μισή πίτσα + μακαρόνια + ψωμί ακολουθεί βιβλική καταστροφή.

Φωτό (και μαγείρεμα) Ε.Τ.

Φοράτε ρούχα αδυνατιστικά: Δεν είναι ανάγκη να είναι κατάμαυρα άμφια. Αυτά μάλλον δεν κολακεύουν, σκεφτείτε πόσο θεόχοντροι φαίνονται οι παπάδες. Αντίθετα τα ΟΛΑ ΑΣΠΡΑ και η μονοχρωμία (μπλε μπλούζα – μπλε παντελόνι) δίνουν ωραίο στυλ και κομψή εμφάνιση.

Και το κυριώτερο!

Όχι τύψεις.

Όταν κοιτάζεστε στον καθρέφτη, μην εστιάζεστε στα αρνητικά σας. Όλα είναι στο μυαλό. Αν μια αδύνατη γυναίκα να κλαίγεται για μισό κιλό, και γκρινιάζει για την κάθε μπουκιά που ξεροκαταπίνει, φαίνεται μίζερη και κακοβαλμένη. Αντίθετα, μια χαρούμενη στρουμπουλή που χαίρεται το φαί και τη ζωή της, αν νιώθει θεά τότε ΘΕΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ.

(Photo by Jason Merritt/Getty Images)

 

You may also like

Leave a Comment