Home 24 hours Στόχοι & Συνήθειες

Στόχοι & Συνήθειες

0 comment

Η φωτογραφία είναι ένα κολάζ που είχα κάνει το 1990.

Στην καραντίνα σκέφτομαι τη ζωή μου και βάζω στόχους.

Απίστευτο, αλλά είναι τώρα πιο ξεκάθαροι από ποτέ. Για να πετύχω τον κάθε στόχο, έχω να κάνω μικρά βήματα. Στην πορεία κάποιο από αυτά γίνεται άλμα, αλλά δεν ξεκινάω έτσι. Για να πάρω φόρα θέλω μερικές ‘μικρές νίκες‘ όπως (περίπου) είχε πει ο Φέντερερ στον Τσιτσιπά.

Κάνω το κάθε μικρό βήμα καθημερινή μου συνήθεια. Και οι συνήθειες έχουν τεράστια δύναμη. Προς το θετικό όπως και στο αρνητικό.

“Προσέχετε τις σκέψεις σας” έλεγε ο αείμνηστος δάσκαλος, Φωκίων Πρωτογερέλης. “Γιατί οι σκέψεις γίνονται πράξεις, οι πράξεις συνήθειες και οι συνήθειες η μοίρα σας. Η ίδια η ζωή σας”.

Οι στόχοι μου (μάλλον μερικοί από αυτούς)

  1. Να είμαι και να παραμείνω υγιής. Και να μην κολλήσω κανέναν.
    1. Μένω σπίτι. Κλισέ αλλά δύσκολο. Το εφαρμόζω με προσοχή στη λεπτομέρεια. Φράζω τα αυτιά μου σε κάποια αρνητικά σχόλια. Δεν με αφορούν.
    2. Ξυπνάω νωρίς. Απολαμβάνω το πρωϊνό. Έχω χρόνο για μία σύντομη, ήσυχη βόλτα. Ζεν ηρεμία, χωρίς άγχος. Έχω χρόνο να κάνω γιόγκα για 15′ και διαλογισμό. Τρώω το πρωϊνό μου ξεκινώντας να δουλεύω, καθώς διαβάζω τα πρώτα email της μέρας.
    3. Να κοιμάμαι νωρίτερα. Πρέπει να κάνω προσπάθεια να κοιμάμαι πριν τα μεσάνυχτα. Ακόμα δεν το έχω πετύχει. Γύρω στις δώδεκα παρά τέταρτο κλείνουν τα μάτια μου και κουτουλάω επιμένοντας να διαβάσω πάνω από μία παράγραφο του βιβλίου μου. Not the end of the World, της Kate Atkinson. Το είχα πάρει το 2004 και τώρα το ξαναδιαβάζω. Είναι απόλυτα επίκαιρο…
    4. Παίρνω βιταμίνες: C το πρωί, μαζί με ομοιοπαθητικό παρασκεύασμα του Κορρέ, Del-1, που τονώνει το ανοσιοποιητικό. Το μεσημέρι D3 και πολυβιταμίνη B. Το βράδι πάλι το Del-1 και ενίοτε μαγνήσιο, αν πονάει το σώμα μου από τη γυμναστική.
    5. Τρώω απόλυτα υγιεινά. Δεν έχω περιθώρια για ‘γουρουνιές’. Ούτε για ‘Δεν γμιέται’ γλυκά, ζάχαρη, άμυλο, μακαρόνια, ρύζι, πατάτες. Δεν θα γεμίσω το σώμα μου τοξίνες. Βέβαια ξέρω, καταλαβαίνω, υπάρχουν πολλοί που αυτή την εποχή βρίσκουν ανακούφιση στη ζάχαρη. Εδώ δεν έχω κάτι να πω, έτσι νίωθουν. Επιλογή τους είναι και comfort zone. Αντίστοιχα μπορεί να τους φαίνονται αδιανόητα και καθόλου ευχάριστα τα δικά μου comfort zone.
  2. Να προσέξω το σώμα μου.
    1. Δεν έχω σκοπό να βγω από την καραντίνα ελέφαντας. Ούτε πλαδαρή. Ασκούμαι συστηματικά, κάθε μέρα την ίδια ώρα. Έχω πρόγραμμα και το ακολουθώ κατά γράμμα. Στην καραντίνα σχοινοβατούμε. Αν αφεθούμε για ένα δευτερόλεπτο, πέσαμε στο χάος.
    2. Έχω παρέα και καθοδήγηση στις δραστηριότητες που μου αρέσουν. Μπαλέτο με την Ελίνα, γιόγκα με την Έλενα, Μπάρα-πιλάτες με την Mary. Όχι όλα αυτά δεν κοστίζουν, παρά ελάχιστα και συμβολικά, για να νιώθω εγώ καλά απέναντί τους.
  3. Δημιουργικότητα
    1. Γράφω στο Blog μου, κάθε Κυριακή, γιατί τις άλλες μέρες δεν προλαβαίνω. Απόψε προτιμώ το blog μου από το Netfilx. Όσο γράφω τόσο μου’ρχονται ιδέες. Όσο έχω ιδέες, έρχεται κι’ άλλος κόσμος στο blog μου.
    2. Κρατάω σταθερή τη ροή του δεύτερου project για το οποίο δεν θα μιλήσω ακόμα. Δεν είναι τώρα ο καιρός. Μετά την καραντίνα τα λέμε. Έτσι χωρίζεται η ζωή μας, Πριν, Κατά τη διάρκεια και Μετά την καραντίνα. Επειδή τώρα ζούμε το “κατά τη διάρκεια” όπως είπε ο Ζούλιας, επικεντρώνομαι στον στόχο μου, αλλά με διαφορετικό τρόπο, προσαρμοζόμενη στην αλλαγή, όπως είχε πει ο προφητικός Αριθμολόγος μου, Μάνος Μικίδης.
  4. Προσφορά
    1. Στην οικογένειά μου ό,τι μπορώ, η κάθε μικρή κίνηση έστω, το κάθε τηλεφώνημα μετράει.
    2. Στους φίλους και στις φίλες μου, μικρές λεπτομέρειες που μπορεί έστω για λίγα λεπτά να κάνουν καλύτερη τη ζωή τους στην καραντίνα.
    3. Στον κόσμο, μέσα από τη δουλειά μου. Αυτό είναι το επάγγελμά μου και χαίρομαι γι’ αυτό. Πολύ.

You may also like

Leave a Comment